lördag 19 januari 2008

Så kan det gå.

Jag är mycket grinig på morgnarna.

Och det är mässdagar just nu.

Och då måste man sminka sig.

Och det tar tid.

Och jag behöver vara i fred under mina första 30 minuter efter uppvaknandet.

Skulle inte tro att det går när man har en taliban.

Som tjattrar som en babian. Som också vill sminka sig.

Och mamma måste välja kläder. Men är stressad. Så det går fort. Väljer helbrun/beige outfit.

Känner mig obekväm i kläderna hela dagen. Tänker att "jösses vad mina nya BRUNA byxor känns stora jämfört med igår. Well, det blev inte så mycket frukost/lunch igår.

5 minuter innan mässan stänger så sätter jag mig ned. Och råkar titta på mina byxor.

Det är inte mina nya bruna byxor.

Det är mina apgamla, urtvättade, svarta "jättebra-att-måla-med"-byxor.

Så jag har sett ut som ett jävla junkjon hela dagen.

Bra Mona.

I morgon kliver jag upp 2 timmar före talibanen.

Rösta på mig

12 kommentarer:

Isabelle sa...

Lycka till med söndagens klädval! ;)

Dubbelörn sa...

Dina Talibanrapporter är som energiboosters för mig *asg*

Fortf samma Talibananhängare

en av tre flickor sa...

Puss hjärtat ... puss.

Majsanochmalla sa...

Du e fan inte klok, garvar så ja måste sätta en tena mellan bena...
majsan

✿Ewa sa...

Hahahaha!

Carina sa...

Dagens garv:) !!!

Hoppas att det har gått bra på mässan.
Kram carina

Anonym sa...

Välkommen till en ny tävling om ett smycke från Kyss Johanna. Vinnaren väljer själv ut ett smycke ur kollektionen, till ett värde av Max 500:-

tanja sa...

Nej, jag har inte gjort slut!
Kul att se dig din smalis!

Maria sa...

Har du tagit blog semester eller....grrrrrrrrrrr...kram

Anonym sa...

Hur var det med bling-bling byxorna då?
Skrota dom nu och lyssna inte för mycket på W. Deal?

Ella sa...

Tihiii... det där låter ungefär som grillkrydda på pannkakorna...

Anonym sa...

Fast, haha, vad f*n var det för låt hon sjöng den där W?? Nåt om någon rhinestone cowboy. Very funny!