onsdag 16 januari 2008

Ooops, ett par utmärkelser!


Goa Malin och söta Eva har gett mig varsin utmärkelse, vilket jag bugar och bockar för.

Om jag förstår det hela rätt, så ska jag vidarebefordra denna utmärkelse till de bloggare jag ofta läser. Det har kommit att bli ganska många, varför jag väljer ut de som jag är inne på minst varje dag! In random order;

Christina-Tre Flickor, Tanja, Rosa, Monica, Ewa, Isabelle, Maria Ella-Livet Efter, Lantluft, Anki Galna Majsan & Malla, och Carina!

Dessa bäjbs besöker jag dagligen, och gör gärna lite reklam för dem här!

8 kommentarer:

Anonym sa...

haha tack tackar jag har redan gjort en hos mig 21,30 ;) där är du med!!

Majsanochmalla sa...

Åh man tackar....majselimajs o mallabrall

Isabelle sa...

Bugar och bockar ödmjukt :-)

✿Ewa sa...

Tack tack! ;)!

Dubbelörn sa...

Tack, tack... *skrapar generat med foten*

Kram o lycka till med mässan... o försäljningen *skrattar*

Anki sa...

Tack Mona!!!

Majsanochmalla sa...

Mona.... Tack vännen!

Snart ska vi återgälda!

Tallibruttan é cool!


Vi återkommer!

Malla

tanja sa...

Tack sötnos!
Jag har fortfarande inte gett upp mina planer på att besöka dig på mässan även om det ser rätt mörkt ut då jag känner mig rättså krasslig.

Kram