onsdag 9 januari 2008

Tack Monica!

I morgon är det jag som glider in till en affär och köper fina stenpärlor.

För varje gång talibanen går och lägger sig utan tjafs, och går till dagis utan tjafs. Och uppför sig ordentligt, så blir det en stenpärla.

När hon har fått ihop 10 st, så får hon välja; antingen en aktivitet, eller EN sak från den lokala favoritleksaksbutiken.

Jag lade fram detta förslag till damen i fråga idag. Hon tyckte att det lät jättebra. Och har bestämt sig för bio.

Jag var mycket noga med att tala om att vid minsta tjafs, så tar jag tillbaka en pärla.

Åh fy fan vad skönt. Då har jag äntligen löst problemet.

Rösta på mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

*tittar mig omkring*
Menar Mona mig? TACK ;)
Och varsegod det var så lite så ,) *kram*

✿Ewa sa...

Monica är en pärla! ;)