måndag 28 januari 2008

Vad fan är det med människor?

Sitter och jobbar i soffan. Har kanal 5 på. Som visar dokumentärserien "Outsiders".

Ikväll handlar det om ett svenskt par, som åker på "kurs" till Texas. Och det är ju kul och bra med kurser.

Men den här kursen handlar om Pony Play. Ett erotiskt rollspel.

Tjejen sätter på sig ett hästtränsel med nån jävla plymhistoria, sen kopplar "läraren" på en sulky på henne, och sen får hennes snubbe lära sig att hantera den.

Och så har hon en fejkad hästsvans. Och så får hon lära sig att trava. Med specialskor, så att det ska låta som en häst.

Och så matas tjejen med en äppelbit. För duktigt uppförande.

Det ska tydligen vara sexuellt upphetsande.

VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR?!!

Vart tog hederlig gammal BRA, svettig sex vägen?

Rösta på mig

Och innan jag får en massa tokinlägg om att folk får göra vad dom vill; fine, men jag äger rätten att ha en åsikt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men Mona hörrudu!!!
Folk får väl göra a dom vill,och sen göra det på tv er ju frivilligt, sen kan man ju stänga av skiten !hahaha
Nääääääääääääääää jag håller med dig som´vanligt helt sjukt tur att jag missa detta , jag så på den nya serien på svt hjärtat!!
*kram*

Pihlina sa...

Ja människor är ett konstigt släkte som inte nöjer sig med att ha vanligt sex för njutningens skull.

Anonym sa...

Ja men det lät ju skoj! NOT!! Sjukt skumt!!

Lee / Leelo

Majsanochmalla sa...

Mona... Just det... Vad är det för fel på ångande åtrå som ändar i "vanlig" sex?!?!

Pok

Mallatråkbralla?!?

Anonym sa...

Svar:
Jo, jag ska föreslå det. Fast nu verkar det fungera, mamma har pratat med support idag :)