lördag 26 januari 2008

Kvinnor från Venus, män från Mars

Eller hur är det man säger?

I Kista Centrum så får jag 3 minuter för mig själv. Jag råkar då gå förbi en skoaffär, och såg ett par stövlar som ropade högt efter mig.

När jag väl stöter på resten av mitt sällskap så skäller maken på mig. Babblar om mycket räkningar den här månaden. Semester, och att hålla igen.

Efter bion så försvinner jag in på Apoteket.

Möter sedan maken.

Som har varit och köpt ett par skor. På Ecco. Som inte har reaskor.

Jag får inte det här att gå ihop riktigt.

Rösta på mig

8 kommentarer:

Buzan sa...

Men du gick väl och köpte de där stövlarna som ropa på dig + ett par till i reserv va?? :9

MonasUniversum sa...

Klart jag köpte stövlarna! Och ett par fina guldörhängen till talibanen!

BARISTAN sa...

månaden e snart slut, jag får min trippel.
kolla in på min blogg på tisdag kl 21.00 för det stora finalinlägget
/BARISTAN

Anonym sa...

Gör du inte? Vad konstigt. Kanske är för att jag ligger längst ned på listan, haha. Men när jag går in där finns mitt konto i alla fall. Vad skumt... Vill du vara en ängel och hjälpa mig med det nästa gång jag är hos er? :) Jag är hos min kusin på middag, hans dotter har fyllt år, men tack ändå. Det lär nog bli nästa helg istället! :)

Dubbelörn sa...

Känner igen det där av nån underlig anledning *skrattar*.

Det är bara ta till fula fingret o handla på ;)

Lagerström sa...

Det konstigaste var väl ändå att han köpte skor på Ecco av alla ställen

MonasUniversum sa...

Lagerström: mmm, jag hade hållt med dig, om det hade varit för ett par år sen, men faktum är att dom har jädrigt snygga herrskor nu för tiden....

Solan sa...

*skrattar* nästa gång får du tipsa han om att gå in och kika på www.skotornet.se innan han handlar Ecco skor, kan hända att han hittar dom på rea där..

Ha en underbar sommar!