måndag 21 januari 2008

Ge mig lite energi

Kom hem 21.30 i går kväll och var totalt slut.

Ett glas vin senare så ligger jag i sängen. Och zappar. Nyborstade tänder, men är tvungen att ta en Nicorette.

03.20 vaknar jag. Nåt är skumt. Munnen är sjukt torr. Och jag kan knappt öppna den.

Konstaterar att jag har somnat med tuggummit i munnen. Fräscht.

Klockan 7 står jag på mässan för att möta transportkillen. Järnet till lagret för lite ommöblering.

Åker hem och planerar en dag i hemmet med att göra löner och köra tvättmaskinen non stop.

Men se, maken hade visst andra planer.

Så det vara bara att åka till jobbet och packa ordrar.

Och det är ju exakt vad man behöver, efter en veckas slit på Stockholmsmässan.

Jag är skitsur på min man.

Och han försöker skoja till det med: "Är du snäll så får du 10 stenar, så kan du åka till Las Vegas."

Och huset ser ut som om det bor några jävla hippies här. Städerskorna är fortfarande på semester.

Jag är på jävligt dåligt humör.

Rösta på mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

låt det vara ostädat!
LÅT DET VARA så illa är det endå inte!
,,, patienter lär vel finAS,MEN annars har du äl ett jobb till mig ,jag kan städa hämta o handla, ;)

Anonym sa...

är du där inne?

Anonym sa...

om paketet väger 1739?
bllir det 140kr eller 202,50??
tror fan jag är du i huvudet nu alltså,men får skylla på att jag sovnade 4 i natt!!

Ella sa...

Hoppas att den här dagen blir bättre då.

en av tre flickor sa...

Oki.

Jag ringer inte.

Nu.

Majsanochmalla sa...

skål... själv dricker jag vin kl 05.11.....är skit nöjd o ska sova men jag hoppar nog tuggummit...
gonatt / Majsan