fredag 18 januari 2008

Sorry, det är lite körigt nu!

Ledsen kära vänner, men mässan tar all tid i anspråk just nu.

Jag har till och med lyckats sälja, vilket är årets bedrift! Visserligen får jag ett akut diarréanfall och en nära-döden-upplevelse efter varje gång, men jag överlever. Tror jag.

Men det är riktigt kul att träffa Rosa varje dag!

Och eftersom jag är en sucker för glitter och glamour, så skall jag som vanligt köpa en massa roliga glittergrejer hos Åsitas. Som by the way förser alla deltagare i Let's Dance med allt som glimrar!

Och så väntar jag besök från Christina, som för övrigt lägger ned sin blogg, och börjar skriva i Tara! Grattis bäjben!

Rösta på mig

6 kommentarer:

Carina sa...

Ta diarén och njut av att sälja...jag är så ledsen att jag inte kunde komma idag, jag tänkte vara där ute å flanare, men T är SJUK...typiskt som 6-åringen skulle säga.

Kram Carina

en av tre flickor sa...

Men alltså ... NÄR NÄR NÄR ska du shoppa glitter??? Det vill jag också göra! Det blir körigt imorgon ... kom på att jag skulle måla om toan ... men på söndag? Rosa sägs vara trött då men du kanske kan prata sammahängande?

Majsanochmalla sa...

Mona... Chilla för fan... Säg priset och leveranstid...

Å var tyst! Hahhha... Vet hur svårt just det är!! Men ändå!!!

Invänta svar... Hahhha... Ännu mycket svårare... Men ändå!!!!

Langa fram ordern och be kunden signera... Sen säljer du järnet... Mumla priset i ena mungipan!


Cristina.... För att shopa behöver man inget språk/sammanhängande snack... Langa fram betalkort, visitkort.... Eller be att få faktura...

pruta som fan och lova hämta innan söndag kl 16... That´s Forex/furniture-mässan... Jag vet!




Pok


Mallavattenskallebralla

MonasUniversum sa...

Carina: TYYYPISKT!

Christina: Jag tänkte shoppa runt 17-tiden. Och Rosa må vara trött, men hon skiner som solen. Liksom Frugan!

Malla: I wish att det var så lätt att sälja. It's not!
Och vad beträffar glittret: no rea, only cash men jävlig bra priser!

Anonym sa...

Kanske bäst att stoppa "glitterpengarna" på ett säkert ställe den här gången, så att de inte trillar ur och försvinner!

Anonym sa...

Very very nice att ses!! Idag är jag mer sliten än någonsin tidigare, jag fattar inte vad det är med luften där runt mässan. Och du, det beror inte alls på aktiviteterna efter stängningsdags! Sådeså!