måndag 7 januari 2008

Tillbaka till vardagen.

Har inte jobbat på 2 veckor.

Upptäcker följande idag;

att jag förmodligen är den ende i Sverige som lyckats gå ned i vikt under julen. Har inte haft min vigselring på mig de senast två veckorna, och idag behövde jag inte skruva/trycka på den. Som jag brukar..

att jag har glömt och beställa matta och belysning till den ena montern till mässan nästa vecka. Hur man nu kan glömma att man har två montrar..

att jag har 124 obesvarade mail av karaktären "det brinner satan"..

att jag i sista sekund upptäckte att det var min tur att eftermiddags"joura" på dagis idag..

att maken låter talibanen gå till dagis med sina nya "finmössa", vit med glitter. Som hon hade på sig när hon rullade i leran..

att jag låter tonåringen gå ut och äta på Sushirestaurang så att jag därmed missar möjligheten att gå ut och äta middag med Christina. Som ringt mig som en babian medan jag jobbade på dagiset. Ingen barnvakt...

att jag fortfarande måste ha jävligt mycket kaffegifter i kroppen, somnade inte förrän vid 4-tiden i morse..

Men nu jädrar. Nu är det spikskorna på. Nästa vecka börjar Formexmässan. Och med lite tur så kommer jag att få träffa Rosa, som också ställer ut!

Rösta på mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

allt är som vanligt då? ;)
-----------
och jag antar att du inte pratat med maken ännu, din fegis ;)

MonasUniversum sa...

skitpåre! Jag skaaa. Snart. Måste bara..samla lite mod...

Har du datorn med dig på toa? Moooaahaaa!

Anonym sa...

God damn! Klart vi ska ha en date! Haha! Om inte annat så passerar jag genom er hall på väg från hotellet till montern, om jag inte mååååste röka på vägen. Kanske du kan slita dig från din å vi kan ha en lunch? Om det nu passar, det är ju lite olika ruscher i våra hallar. Kom på att vi måste byta nummer med varandra, skicka dit!

Anki sa...

Skönt att vara tillbaka i vardagen va ; ).

Mitt erbjudande kvarstår fortfarande. Jag kan åka till Vegas istället för dig, hahahaha!!!

Anonym sa...

Mona ; ja nu verkar iallafall allt som vanligt den vanliga Mona kom fram,
nääää dra du till LA tror bara maken blir glad faktiskt får att du åker , så du har inget och oroa dig för !!!!!
Din Apa som C säger