måndag 5 november 2007

Vad händer med kroppen egentligen?

Jag upptäckte just nåt märkligt.

Råkade hamna i källaren. I min klädkammare. Som innehåller "när-jag-blir-smal-kläder". D v s alla mina dyra märkeskläder, som jag har sparat. För att jag någon gång skulle bli smal och snygg igen.

Jag har gått ned en del i vikt de senaste 3 veckorna. Tillräckligt för att inse att jag kanske kan använda något från min guldgruva.

Nu till saken.

Jag hittar 8-10 kavajer som jag med lätthet får på mig. Blir själaglad.

Tills jag ska knäppa igen dem. Det går inte. Ballonisarna i vägen. Jag blir stensur.

Visst i helskotta brukar det väl vara så att man får mindre boppisar när man går ned i vikt?

Alltså. Jag har BESTÄMT för mig det.

Man måste alltså ringa farbror doktorn. För det lär ju garanterat bli billigare. Och snyggare.

Ja. Jag tror att det får bli så. Ska bara banta lite till.

Rösta på mig

5 kommentarer:

Monica sa...

Men va du är duktig!!!!!
man kanske ska köra den soppan själv så man kommer igång igen!
Men jag pallar nog inte!

http://banta28kilo.blogspot.com/
Läste om denhär bloggen idag med ,men det kan jo gå lika fort upp igen,
Måste du knäppa jackerna da?
Kan ju va fina på endå?
Men gå till doktorn du, om du vill!
Men bara om bobbisarna ska bli mindre;)

Du flåt för kommentarerna innan ,men jag tänkte kanske du skulle tänka till lite ,men det var ingen bra ser jag ju nu ;)

MonasUniversum sa...

Monica Monica, du skriver alltid bra kommentarer. Och tro mig. Jag tänker alltid. När jag slutar att vara arg!

Monica sa...

Jo jag vet ju att du tänker ;)
Men du fick jo va glad lite iallefall när du gick ner i källarn menar jag ;)
kram nu ska jag snart ta sängen, innan flera grodor hoppar ur min mun ;x

Malin sa...

kan jag ligga på operationsbordet brevid, så kanske jag kan få lite av dig. Jag har ju nästan inga alls. Trist att gå ner i vikt då.

Monica sa...

*kikar inn lite forsiktigt*
och viskar..............
*är det bättre idag*
kram ,)