torsdag 22 november 2007

It´s in the genes...

Jag fattar ingenting.

Min mamma är värsta gourmetkocken.

Den genen hoppade över mig. För jag avskyr att laga mat.

Nu, när jag har ändrat mina kostvanor 100%, så har nåt hänt.

Jag har blivit en jävel på att laga mat. Jag har aldrig i mitt liv lagat nån annan fisk än möjligen fiskpinnar. Nu har jag fisk på menyn nästan varje dag. Och det smakar himmelskt.

Kvällens meny: Vitlöksbakad torskfilé med citrontimjan och ugnsbakade vitlökstomater, på en bädd av färsk bladspenat.

Fast, det är fortfarande för jävla tråkigt att stå vid spisen.

Rösta på mig

6 kommentarer:

Anki sa...

Gud vad gott det låter och vad duktig du är som har lagt om kostvanorna. Jag har inte börjat din diet ännu när/om jag gör det vet i sjutton om jag skulle klara det.

Monica sa...

vet du en annan sak som är gott är laxfile ( hel) eller bitar det kvéttar , sen tar du salt o peppar + pesto och lägger ovan på swich inn i ugnen sen pressad potatis till eller va du vill ;) gottigotti

Anonym sa...

skulle inte rösta på en mamma som kallar sin dotter taliban- hur roligt blir det för henne den dan hon förstår ordet själv. Är det lika okej för henne att kalla dig för hora ( fast du säkert är det lika lite som din dotter är taliban) IDIOT!!

Anonym sa...

DET lät avancerat värre. Här blir det pasta med tiger räkor och massa vitlök. Vin till, och det blir i sällskap av mig själv. För både gubbe och barn är borta tills söndag*yeeees*

MonasUniversum sa...

Kära Anonym. Visst är det väl härligt med yttrandefrihet.

Erica sa...

Å så gott det lätt- när sa du att vi skulle komma - vi har hela helgen på oss ;-)