söndag 25 november 2007

Trött i håret idag

Jag är 42 år.

Många av mina kompisar är äldre.

Igår var jag på 50-års fest.

Talibanen utleasad till mormor & morfar.

Grönjävlig mensvärk, och verkligen inte sugen. Så planen var en stilla middagssittning, och sen bilen hem.

För hur kul är en 50-års fest?

Okey. Det gick inte riktigt som jag planerat.

Kom i säng 03.30.

Ont i halsen = sjungit som en babian (näpp, inte nåt fjantigt karaoke)

Stel i lederna = inte dansat på 10 år.

Blir väckt kl 11.00.

När fan hände det senast?

(Mmmm, hittade sminket. Väry fiffigt gömställe!)

Rösta på mig

10 kommentarer:

Anonym sa...

*klappar händerna* HEJA dig!!! F*n vilken kul kväll du måste ha haft. Det var du värd! Träningsvärk är bra. Och du fick sova till 11!!!! WOW! Och jarå ... vaknade 10.15! Wow igen!
Men det där första förstår jag inte. Vaddå vänner som är äldre än dig? ... alltså jag fattar inget.

MonasUniversum sa...

Ha ha ha, ja just det, glömde ju att jag har vänner, som jag trodde var yngre! =)))

Monica sa...

*låter* nestan som en Monica fest ,men jag brukar komma isäng lite senare, men jag är ju så mycket yngre än dig också...Va fan är det för fel på karaoke( singstar) ;O)

MonasUniversum sa...

Ha ha ha, jag VISSTE att du skulle kommentera karaoken! Näe, det är inget fel, bortsett från att jag inte kan sjunga. Och igår så sjöng alla tillsammans (sångtävling där vi tävlade bord mot bord). Så vad det handlar om är att jag är avundsjuk på alla som kan sjunga...!

Monica sa...

*fniss* hahaha du känner mig ganska bra då hihihi , jag kan inte sjunga heller men jag bryr mig inte , men oha hela natten den är jag bra på , varför vet jag inte ;)

Monica sa...

Fin bild ;)
Lustigt att du la ut en bild just idag, jag tänkte nemlig på det tidigare idag . När du starta bloggen hadde du ju bild;)
Sen idag när jag såg maria möller tänkte jag på dig tror ni är lika . eller inte hahaha jag svammlar kanske ,men jag gillar maria möller hon är rolig just som dig!! *kram*

MonasUniversum sa...

Nähädu, jag har aldrig haft nån bild på mig. Och den har har jag skurit bra. Inga jävla dubbelhakor. Och jag har glasögon nu för tiden. Så ingen känner igen mig ändå...men du har rätt med fru Möller, det finns en viss likhet. Om inte annat, så är vi lika feta..

Monica sa...

Men sluta nu , skriva inte så! Jo du hadde bild på dig precis i början du hadde rakare hårtå sen var det bild framifrån . JAGVETATTDETVASÅ!!!

MonasUniversum sa...

Monica. Du måste sluta och röka dom där olagliga sakerna!

Maria sa...

Bra där Mona....
Man får passa på att partajja på 50 års kalasen....för hur jävla kul blir det på 60 o 70 års partajen.... Kram Maria