lördag 17 november 2007

Postkodmiljonären. Hhhm, hur gick DET till?

Sitter med datorn i knät i soffan, och jobbar. TV 4 sänder just nu Postkodmiljonären. Tonåringen sitter intill. Med sin dator.

Plötsligt är vi båda mycket nära att tappa våra lap-toppar på golvet.

För Rickard Sjöberg ställer en fråga som handlar om MIG (och 24 av min f d klasskompisar)!! Den tävlande får inte veta rätt svar på en gång. Utan måste vänta på reklam. Så nu väntar vi.

Och hur i helskotta kom JAG in i den här frågesporten?

Kryptiskt va?!!

Uppdaterat: den tävlande vann just 30 000 kr på fullständigt värdelöst vetande. Måste vara en idiot som skapar frågorna.

Rösta på mig

5 kommentarer:

Monica sa...

jasså så du är en lite tv kändis du med hahaha barnen i jordbro ;)

Monica sa...

Det var en gång ... en liten flicka



;)

MonasUniversum sa...

Bajsmonica

Monica sa...

*prut*

Anonym sa...

Aaaaah,,,, en fraga om det du inte vill prata om! Jag ar ocksa ett Jorbro-barn, fast pa annat satt! :) Kram kram!