söndag 18 november 2007

Gratis rabatter och alternativ medicin.

Vaknar och känner att någon har flyttat in i min hals. Inte läge nu. Bestämmer mig för att duscha och göra i ordning te.

Talibanen drack te, för första gången, i förra veckan. För att hon hade ont i halsen.

Sätter på teven under tiden som jag värmer tevattnet. Plötsligt hör jag att hon rabblar ett telefonnummer. Hon kommer springades ut i köket. Helt överexalterad. Säger att man kan ringa ett telefonnummer så får man köpa rabatter! Väl medveten om mina obefintliga skills i trädgården.

Jag känner inte för en invecklad förklaring om att telefonnumret går till ett försäkringsbolag. Där man kan samla sina försäkringar. Och få rabatter.

Talibanen säger att hon också vill ha ha te. För hon har fått utslag på handleden.
"Och då rinner teét ner inne i min arm, och då blir armen bra igen."

Ja. Why not?

Rösta på mig

2 kommentarer:

Monica sa...

tänk om det vore så ;)

Anki sa...

Vad bra det vore om te botade alla små krämpor som man kan ha. Ont i ryggen mm.