torsdag 1 november 2007

Saatana perkele!

Bestämmer mig för att försöka jobba. Måste fixa våra hemsidor. Till min hjälp har jag ett antal cd-skivor med produktbilder.

Dessa har legat i en påse. Som jag tog med hem. Letar som en babian. Borta. Frågar maken, om han vet.

Han säger nåt om "ja, dom låg inne på kontoret här, jag flyttade dem hit." Och pekar på min hörna av vårt långa skrivbord.

Och med denna tillkännagivelse så vet jag, av erfarenhet, att dessa cd-skivor kan befinna sig precis var som helst i världen.

För allt han tar i, försvinner mirakulöst!

Så nu blir det playtime heeela dagen.

Jag är redan trött.

Rösta på mig

8 kommentarer:

Anonym sa...

Saatana stavas det ju. Fast du kanske bara svär på låtsas?
Så att inte den lille talibanen ska förstå. ;)

Mvh Rosa med finskt påbrå (och som talar flytande finska på fyllan)

MonasUniversum sa...

Och JAG borde ju veta det, eftersom makens mamma är 200% finska. Måste genast ändra!

Ella sa...

Och jag sitter bara och skrattar som vanligt.

Fattar inte vilken tur jag hade när jag hittade hit!

Maria sa...

Grattis till vinsten,,,den va du värd.... kram Maria

MonasUniversum sa...

Du är för go Ella!

Maria: Vadå vinst? Vad har jag vunnit? Eller menar du dom där jävla chipsen, som kommer vilken sekund som helst?

Anki sa...

Vinsten, kan det vara blogregistret Maria menar. Grattis till "vinsten" för oktober månad.

Dubbelörn sa...

Jo du de där finska ederna används också här hemma!!

Good luck med letandet ;)

Kram

MonasUniversum sa...

Nu är jag med! Vinsten alltså. Såg inget, såg bara att jag, av nån anledning låg på typ 9:e plats, eller nåt. Fattade ingenting. Men sen såg jag rutan ovanför!
Så nu är det Ellas tur, tycker jag!