tisdag 23 oktober 2007

Vad vore män utan kvinnor?!

Jag undrar om min pågående bantning har medfört nån kemisk reaktion i hjärnan, för jag har fått en energinivå som heter duga.

Klockan är 23.45 och jag har precis kommit hem. Uppe med tuppen i morse, iväg till kontoret för att lasta bilen med miljoner varor. Ut till butiken. Jobba jobba jobba.

Hade bestämt mig för att vara mamma idag, så jag hämtade talibanen vid 16-tiden.

Oj så fel jag hade.

Innan jag hinner lämna dagis, så ringer kollegan från nya butiken.

"You have to come back here. Your husband is driving everyone nuts. He can´t make any descisions of which of the walls to put up all the stuff on! Jesus, I do anything for you, just get your ass over here girlfriend!"

Så det vara bara att åka hem, fixa käk, lämna över talibanen i tonåringens vård, och dra tillbaka.

Och jag måste komma i håg att köpa hem en hallspegel. För självklart så hade jag vänt min tröja ut och in i morse.

Dagens meny: ananas och vatten. Andra dagen i rad....

Over änd out.

Rösta på mig

2 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Åh vilken härlig blogg du har, superide med egen gran till pyntet, så får det bli här me...

MonasUniversum sa...

Tack! Jag blir jätteglad när jag får sådana kommentarer!