fredag 19 oktober 2007

Är det nån som jävlas med mig?

Jag är en sån som ALDRIG vinner på spel och sånt. Eller får nåt gratis över huvud taget.

För ett tag sen så fick jag ett mail från min bror, där han bad mig anmäla mig hos ett företag, som sysslar med varuprovning.

Jag registrerade mig. Och glömde sen bort det.

Nu, när jag suttit och tryckt i mig kyckling, förvisso gott, med spenat- och morotssallad, MINDRE JÄVLA GOTT, för en som aldrig äter grönsaker, och samtidigt sitter och tycker synd om mig själv, SÅ VAD HÄNDER?!

Jag går igenom mina mail. Och har fått ett erbjudande. Som är på väg med posten.

Vad det är?

Så här står det i mailet;

Ditt paket kommer att innehålla två stora påsar Pop Delight plus 16 små påsar Pop Delight.

Alltså. Jag ska vara med och utvärdera Estrellas senaste produkt.

HUR I HELVETE SKA DET GÅ TILL NÄR JAG HAR 23 DAGAR KVAR AV DEN HÄR DIETEN?

Nån som vill komma på Estrella-party?

Rösta på mig

3 kommentarer:

Monica sa...

:) grattis du kan ju ha dom på invigningen i nya butiken:)

MonasUniversum sa...

Ha ha! Det var en bra idé!

Har du verkligen tid att vara här inne? Trodde du hade fullt upp med att äta CHOKLAD!

Monica sa...

hahaha :) den är borta för länge sen, den tog jag på lunchen:)