söndag 28 oktober 2007

Söndag och nya tag

Borde ju ha kunnat räkna ut med lilltån, varför min plötsliga depression uppstod. I dag är man mens-Stina och på särdeles dåligt humör!

Gårdagkvällens abstinens botades med den enda som hjälper: arbete. Satt i 4,5 tim med datorn i knät, framför en dålig film. Maken likaså. Happy family life!

Idag ska vi på 6-års kalas. Hos exmaken. Som har barn med 3 kvinnor;

den första drog (det var väl jag, antar jag)
den andre dog (i cancer, mycket sorglig historia)
den senaste hoppas jag stannar. För barnens skull. För exmaken är fortfarande ett pucko mellan varven. En sån som måste ha en stark kvinna, som styr upp honom.

Hur som helst så ska jag idag erbjuda nya sambon extraknäck i nya inredningsbutiken.

Är det nån som tycker jag har ett konstigt familjeliv, eller?

Rösta på mig

3 kommentarer:

Monica sa...

tycker inte alls det är konstigt liv, har det likadant här Magnus´s ex ,med 2 nya barn+ nya make, vi är jättebra vänner, bruker passa doms barn ibland, + att vi sover över då hemma i doms villa,

MonasUniversum sa...

Jo, men håll med om att det är ovanligt. En gång åkte exmaken och tvillingarna med oss till Grekland. Gissa om grekerna hade problem att fatta läget!

Monica sa...

ovanligt är det , folk höjer ju lite på ögonbrynen ibland,hahaha!
Min dotter fattar ju inget ibland eller det var mera för, nu är hon van,!
Men i början så såg hon ut som ett frågetecken, när vi skulle träffas,fattade inte at det kunne vara så,
Hennes pappa är knep ,vi pratar aldrig, 3-5 gånger tror jag det er sen mars 2006?
Så det kan ju inte vara mig det är fel på ;)