torsdag 11 oktober 2007

En skruv lös

Åker till banken en snabbis.

Kommer ut, och konstaterar att nån snott bilen. Makens bil. Med min dator i. Den skiter jag i. Och jag skiter i bilen också. Men inte i min datorväska. En Louis Vuitton. Dyr som satan. Och maken vet inte hur dyr.

Irrar omkring på parkeringen och funderar på att ringa maken, och undrar på vilken skala från 1-10 han kommer utgå ifrån, när han skriker sönder mitt öra.

Då ser jag bilen.

Jag hade tagit min egen bil till banken.

Måste ta mig ned till källaren snart.

Rösta på mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket antiklimax. Det visar ju bara att du har lite mycket omkring dig kanske *fnissar*

Dubbelörn sa...

Gissa hur många gånger jag gjort samma sak??!!! Har t o m hunnit ringa till kära mannen *gapskrattar*... Gissa sedan hur det känns att komma hem...

Anonym sa...

Det är såå kul att läsa om dina problem och känna igen sig sååå mycket!!!
Härliga Mona;)
Kram Carina