tisdag 9 oktober 2007

Fastnar framför tv:n

Fastnade framför Äntligen Hemma. Och jag funderar. De flesta inredare är ganska bra.

I kvällens program så gör två inredare om varsitt projekt.

Jag undrar om dom var ute och söp innan dom började denna make over.

För det var i särklass det absolut fulaste jag någonsin sett. Och jag är rätt tålig av mig.

Om jag någonsin får för mig att anmäla mig till nåt av dessa program, och bara Gud vet vilket behov jag har, så hoppas jag att någon i min närhet stoppar mig.

För, fy fan för att komma hem till orangea medaljongtapeter.

Måste ned till källaren snart.

Rösta på mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså Äntligen hemma har ju gjort sitt. Hur inspirerande är det att se någon bygga ett plank??
Håller helt med dig om rummen också. Paret efterlyste umgängesytor för de har ofta gäster. Inredaren ställer in två fåtöljer. Jaha?
Ha så trevligt i källaren :D

Ella sa...

Jag kan ju säga en sak, av det jag sett förr, så måste jag bli bra blind innan jag överlåter mitt hem åt någon av de där... Jag är inte alls lika tålig som du ,)

✿Ewa sa...

Håller med dig fullständigt! Absolut det fulaste nånsin och vart ska alla vännerna sitta??!

Anonym sa...

Jag lovar att stoppa dig om du stoppar mig! Om vi kommer till den punkten att du ger mig 2 alternativ: Vara med i ensam mamma söker eller äntligen hemma så lovar jag att hindra dig från ensam mamma söker! Om rummet de gör om blir riktigt illa kan vi ju fixa till det igen men den andra skadan med mammaprogrammet kan aldrig fixas till tror jag! :-D

Anonym sa...

Faktiskt att jag kan bli så trött på alla inredningsprogram för de ger mig så mycket inspiration att jag mår illa och upphör att använda förmågan att sortera allt. Jag blir trött! Det jag ser är isf extreme home makeover. Så att jag kan få gråta lite och snyfta en stund för att alla blir så glada ;)