torsdag 25 oktober 2007

Närvarande mamma...

Jag går upp med tuppen. Min dag ser ut enligt följande;

Till lagret för att fylla bilen
Till butiken och fylla på
Till kontorslagret och fylla bilen
Till en specialaffär för butiksinredning, fylla bilen
Till IKEA för accessoarer
Till butiken och fylla på

Trycka i mig ärtsoppa på stående fot. Diska tallriken, och järnet till dagiset.

Spela lite spel.

Laga lite mat.

Plötsligt hör jag en röst. Låååångt borta.

"MAAAAAMMMA, du kan inte sova när jag äter!"

Jag hade råkat hasa ned kroppen i matstolen och lutat huvudet bakåt.

Och somnat.

Måste ha sovit ett par minuter, för jag var way in to djupsömn.

Men jag var ju åtminstone hemma.

Rösta på mig

10 kommentarer:

Monica sa...

du kunne ju lite för att få sova ;)
vart är butiken nånstans?
finns det hemsida?

Monica sa...

du kunne ju etal lite för att få sova, behöver inte just va pengar da....

Monica sa...

men va fasen BETALA ska det stå!!!!!

MonasUniversum sa...

Har'u problem, eller?!!!! =))

Hemsidan tänker jag inte ge dig, för den är inte uppdaterade på ett år, och suger hårt.

Hildurs Hem, heter butiken, ligger på Upplandsgatan, vid Odenplan. Den andra ligger i Vällingby, mitt emot Systembolaget.

Välkommen

Anette Lefwander Kalaitzi sa...

jobbar du i nån av butikerna? ska till lärarhögskolan i morrn, så jag åker förbi stan, men du slutar kanske tidigt

Anette Lefwander Kalaitzi sa...

jobbar du i nån av butikerna? ska till lärarhögskolan i morrn, så jag åker förbi stan, men du slutar kanske tidigt

Dubbelörn sa...

OK Hildurs Hem det ska jag hålla utkik efter *skrattar*

Kramar

MonasUniversum sa...

Nettan: planen var att jag skulle vara på kontoret. Sen kom maken hem med en skitlista på saker som måste göras i butiken.

Så jag är i Vällingby fram till 14.45, sen åker jag och hämtar Jennifer.

Monica sa...

är deta hemsidan -,-)
http://hildurshem.jetshop.se/

MonasUniversum sa...

Monica: stööön. Jaaaaaa!