måndag 8 oktober 2007

Jag överlevde. Knappt.

Mässhelvetet är slut. Och hade det inte varit för att vi råkade hitta ett gäng äckeltavlor till, så hade dom också varit slut. Det får bli Blocket. Eller nåt!

Kom hem 22.30 igår och dog nästan.

I morse var man på mässan 7.00 för att möta transportkillarna.

Nu är kl 12.00 och jag har hoppat i säng. För att sova 2 timmar. För sen ska jag hämta talibanen.

För nu ska jag återinträda i tjänsten som mamma. Fram till den 17 januari. Då nästa mässa börjar.

Halleluja!

Rösta på mig

5 kommentarer:

Eva sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Eva sa...

Vad skönt för dig, att få ta det lugnt ett tag.
Jag fattar inte att du orkar.

Bra att du fått proverna. Jag kan fixa gardinstängerna om du vill men jag måste få måtten.
Ring mig!

Kram Eva

Dubbelörn sa...

Äntligen över!! Tog faktiskt själv en tupplur i eftermiddag, sov knappt alls i natt, men sov desto godare nu *skrattar*

Kramar

Malin sa...

Låter toppen! Kanske man kan få se lite av dig nu också?

Kram!

Monica sa...

Men va skönt att det över för denna gång:)