onsdag 17 oktober 2007

Jag och datorer, del 3

Maken kommer hem.

Tittar på datorn. Låtsas leta efter obefintliga program. Jätteroligt.

Jag försöker smöra lite, och säger att jag köpt det senaste Norton Anitvirus-programmet. "Det där nya, som inte gör datorn så slö, som det gamla."

"Och så räcker det till 3 datorer, bra va?!"

"Men Mona.(säger alltid så när jag gjort nåt fel) Hur vore det om kollade med mig först. Jag har också den där. För 3 personer."

Så nu jävlar ska det antivajras all over the place.

Gillar inte att han tamejfan alltid får rätt.

Rösta på mig

3 kommentarer:

Monica sa...

*fniss*

flåt!
Men nesta gång är du ju proffs :)
då får du leta genom hans data inann du köper programen :O

Anonym sa...

Och nu har jag utmanat dig. Nu har du fått lite att tugga på haha!

Anki sa...

Har fundering på att köpa en bärbar. Du kan få dela virusprogrammet med mig ; )!!!