torsdag 25 oktober 2007

The grand opening!

Så var det då dags.

Butiken öppnade 10.00, och 10.12 kom de första kunderna. Sen har det varit jämn ström hela dagen. Fast jag tror inte vi blev miljonärer. Vi är ju ganska dyra, då våra möbler är svensktillverkade. Och sen säljer vi mycket designprylar.

Men den är rätt bekväm att ha. Särskilt när man vill byta ut nåt hemma. In, tjopp, tjopp och hem!

När vi är på mässor, och ska köpa in varor så blir maken galen. Det är nämligen en konst att tro sig veta om en vara kommer att sälja eller inte.

Och det blir ju inte bättre av att jag inte bryr mig inte en sekund. För jag går BARA efter vad jag tycker passar mitt hem!

Så han tycker att det är värdelöst att ha mig med...

Rösta på mig

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Blir så nyfiken på butiken! SKa nog ta mig en sväng dit när jag är i stan nästa vecka ;)

Kramar

Anonym sa...

Så funkar jag också på mässa. Jag vill plocka in sån JAG gillar, men gubben bromsar. Har just tagit in en "skitful" soffa, men många kunder stannar vid den och ojjar sig "åhhh, va snygg" och jag står bredvid och stoppar fingrarna i halsen!