onsdag 18 augusti 2010

Lagen om all jävlighet, självklart

På Stockholmsmässan lämnade jag några pallar med vår monterutrustning. Fullkletade med fraktlappar åt Schenker, som skulle hämta allt i måndags. Bokat sen en vecka tillbaka.

Sent igår ringer de och säger att de inte kan hitta mina prylar.

Vad bra. För alla pallar skall lastas om i en lastbil, som jag i helgen kommer skumpa till Norge med.

Och en tom monter lär man ju knappast bli rik på. Jag kanske ska ta med mig en stång och köra lite pole dancing.

Nån som vill hänka på?

13 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Yes! Nemas problemas! Garanterar det kommer att bli den mest besökta montern någonsin!
Resten utställare kan stanna hemma!

Reader sa...

Pssst. Det heter pole dancing. Pool betyder biljard eller swimming pool! :)

PGW sa...

Jag dansar lite magdans, får jag följa med?

Unknown sa...

skulle väcka uppmärksamhet m damer i 20-25 årsåldern;) se till att ngn blondin finns tillgänglig också;)

kram

Annette sa...

Pool dancing - är den en ny form av synkroniserad simning? Lite Esther Williams så där?

MonasUniversum sa...

Reader: Haha, jag såg det när jag satt i bilen. Ärkenöt. Tack, har ändrat nu..

Anonym sa...

Äsch, jag som såg framför mig en riktigt avancerad och utmanande vattengymnastik. DET tror jag hade gått hem på mässan serru! Må gott/NinaPX

Finnpajsaren sa...

Jag kan dansa lite finsk dans. Ja?

Smultronblomman sa...

Ja för f*n. Jag ska till Trondheim nästa vecka, men kan kanske klämma in en avstickare till Olso (var det va?)på vägen hem. Om tjocka tanter i +40 platsar.

MonasUniversum sa...

Smultron: jag tror att jag ska till nåt som heter Lilleström. Har du vägarna förbi så vill jag att du hör av dig, helt seriöst. Vore kul om vi kunde fika!

Smultronblomman sa...

Sorry Mona! Lilleström ligger nära Oslo och jag är för långt därifrån. Flyger via Köpenhamn så jag är inte ens i närheten av Oslo. Skit också. Skulle verkligen velat ta en fika med dig. Skulle vilja fråga något som inte går att framföra i detta forum och jag har inte din privata mailadress.

MonasUniversum sa...

Smultron: mona@hemslojdsprodukter.se

Smultronblomman sa...

*puss* :)