onsdag 16 juni 2010

Haha, ni skulle ha varit med


Det är första gången jag blivit tvungen att spela störig överklasskärring. Och det lönade sig för jag fick ett extra örngott!

Fast sen, när jag skulle gå, så fick jag dåligt samvete och bad om ursäkt för att jag var en drygkärring.

Men lite kul var det..att jag vågade klaga. Och ser ni handdukarna här ovan, vita med Swarowski-stenar. Jag vill komplettera mina blå jag redan har, men ska nog vänta en stund. Det är nog inte läge att komma hem med dom till maken nu.

5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Nästa gång kan du skicka mig för att klaga. Jag har inga problem alls med att klaga över skadade/felaktiga prylar el icke erhållna rabatter.

Jag prutar också mer än gärna... Fråga min kära vem som sköter förhandlingarna vid inköp, oavsett det gäller soffa el ny bil :D.

Jupp sa...

"det är inte läge att komma hem med dom till maken"

Nu gick du över gränsen, dear.

Tänk på alla oss som sliter vårt hår över alla gånger man varit hos frissan, bytt gardiner, storstädat, gått ner tio kilo i vikt och maken inte ser ett skit. Och du säger att din make skulle lägga märke till några nya handukar i badrummet, bara så där, utan att ens blivit pekad i den riktningen.

Oh, rub it in, why don´t you! :-)

Blueness sa...

Handdukar med stenar på, lite som handdukar med peelingeffekt tänker jag mig?

MonasUniversum sa...

Dubbelörnen: Ujuj vad du ska få pruta! Jag önskar att jag kunde.

Juppalainen: Mmm, men av nån märklig anledning så noterar han saker som är dyra..

Blueness: Haha, jamen exakt. DET var en bra täckmantel!

Anonym sa...

Här i USA är det farsdag på söndag. Köp dom till honom i present.
Jag menar man måste väll vara lite internationell i sitt tänkande.

Camilla