tisdag 22 mars 2011

Skinnflådd

Man kan säga att babianröv fått en ny innebörd.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Om du hittar hålet/området bland all löshud kan du ju smeta in dig med zinkpasta.
// Anna.

Kennelflickan sa...

Ajaj låter vidrigt! Tycker synd om dig. Krya!
Och hälsa Frank med en bamsekram//Annki

Linda sa...

Hujedamej, blir det inte bättre?!

Fast lite komiskt är det (om du ursäktar), först får vi följa dig i Indien och sen genom Salmonella. Classic.

Krya på dig!

Hovdamen sa...

Oj, stackare, en ofrivillig bantningskur....som du kanske gärna hade vart utan!

maria lever sa...

Som sexbarnsmamma och sjuksköterska säger jag bara en sak: INOTYOL! Världens bästa salva.För babianrövar. Och annat. Tro mej.

Helena m. 4 sa...

Håller med Maria - skicka maken till Apoteket med en lapp där det står INOTYOL...
Du kommer må bättre sen.

Unknown sa...

Nu är du kanske lite glad att mannen hängt upp gamla Café-handukar på toa... istället för Huntingford.

Malin J sa...

Sällar mig till kören som mässar INOTYL. Den salvan är en gudagåva till ömma babianrövar.

Anonym sa...

Jag använder BEPANTHEN, också en gudagåva till röda rövar och inflammerade små och stora sår. "Trollerisalva" kallar mina barn om den.

Butta

Sara sa...

Aj då, bokstavligt talat... Idominsalva har jag använt på min systersons röda rumpa, det torde även funka bra på vuxenhud kan jag tänka.