lördag 22 januari 2011

Människor med sjukt rolig humor

Idag kom Pernilla Skrivarmamma förbi och hälsade på. Planen var en lunch men jag hade för mycket att göra precis då. Med sig hade hon en ny bekantskap; Maria som suger på att uppdatera sin blogg.

Men oj som jag förlåter henne för det, för gissa vad hon kom med?
Som av en händelse så råkar damen i fråga jobba på det här företaget. Hon hade med sig en jättekasse med detta;

Till Finfrun.

Herrejösses som jag skrattade. Jag älskar människor som har humor. Tack Maria, årets mest välbehövliga skratt.

Och Finfrun: oroa dig inte. Jag tog hem allt.

Fast...vad säger du, middag om två veckor?

6 kommentarer:

Maria sa...

Hahahaha... va rolig du är!!!

Ja jag vet, jag suger hästpurjo (för att låna ett av dina uttryck) på att blogga för tillfället.

Det var riktigt kul att träffa dig IRL idag. Väldigt kul... och nä du såg inte alls lika galen ut som du verkar här på bloggen. Riktigt trevlig och normal var du faktiskt! Fast det har jag iofs anat och förstått under mina år som jag följt dig anonymt på bloggen.

Hursom helst. Kul att du blev så glad över "lilla påsen".

Hör av dig när du vill ha påfyllning:)

Kram

Maria

Finfrun sa...

Hoppas att det är honungsknäcket borta i hörnet du menar... Med lite marmelad så kommer jag gärna!

MonasUniversum sa...

Maria: Jamen jag saaa ju det..att jag är snäll. Egentligen! Det var verkligen skitroligt Maria!

Finfrun: Du, som om jag har haft tid att åka dit och köpa. Det där är sorten du åt av senast.

Nädu, jag ska nog koka ihop nåt. Du noterar väl att det är BIG bags på chipsen där va?

Micco sa...

åå Jag fick en såndär kasse på gastro nord förra året, synd att den va tom bara! Men jag tycker den är snygg :D

Pernilla sa...

:) Kram!

PGW sa...

Mohaha, snart kommer FinFrun vara BEROENDE av tacomys, efter tillräckligt lång tillvänjning :-)