lördag 1 januari 2011

Det finns arbetsplatser. Och så finns det arbetsplatser

Så här ser det ut på mitt jobb just nu. Ni kanske fattar att jag måste jobba dygnet runt för att få ordning på skiten va?


Ja, vi är ju dvd-grossister också. 50.000 filmer senare så börjar det likna nåt..
Nä, har inte tid att sitta och häcka här, måste tillbaka till mitt glamourösa liv som egenföretagare. 

..ute på lagret. För medan ni sover ruset av er så har jag jobbat i några timmar. När jag kommer hem sen så ska jag berätta för er om min nyårsafton med maken.

10 kommentarer:

MiaMaria sa...

Allt på mitt jobb håller på att flyttas runt och det kommer nog bli ordning någon gång men när man är mitt i det undrar man om det är möjligt. Tyvärr får man inte fota på jobbet, annars hade du fått se kaos ;)

GudinnanT sa...

Jag har lite långtråkigt...ska jag komma över och hjälpa dig ett par timmar?

Pillargontanten sa...

God fortsättning Mona, trots kaosarbetsplatsen :)
Du får ordning på det, det är jag helt övertygad om :)

anne sa...

Jag tycker synd om dig men misstänker att du är just rätt kvinna att rådda ordning där!

Hurryville sa...

Behöver du lite okvalificerad hjälp att bära, packa upp och sortera så har jag en mkt arbetsbenägen 19-årig dotter som kan hoppa på det på en gång. Just say when - hurryville@gmail.com

Älvan sa...

Jisses. Jag avundas dig inte, men det ger onekligen perspektiv att läsa det här från sängen en dag som denna.

Eva sa...

Gott nytt år då med andra ord.
Jag hoppas, för din skull, att de sex första månaderna på det här året går fort så att skitperioden med jobb övergår till någonting lite mer normalt.

linda sa...

Jag är nog lite galen av mig, men jag tycker det ser helt underbart ut. Tänk att få plocka och organisera! (och ja, jag vet att jag skulle säga annorlunda om det var mitt eget kontor)

Maria sa...

Själv har jag jobbat inatt, torkat spyor och bajs, jobbar i vården och nu härjar magsjukan, det finns grader i helvetet;!

God fortsättning!

Anonym sa...

stackars dig!