torsdag 8 januari 2009

Spikmatta

Jag är en säljares perfekta offer. För jag går på precis allt.

Och med tanke på hur bra jag är på att säga nej till maken, som är en extremt bra säljare, så är det ju jävligt märkligt att jag är en sån torsk.

Idag fick jag hem en så kallad spikmatta.

Med 6000 piggar.

Det är det senaste serru.

Det var de vanliga säljargumenten ....."bra för andning...sjukt bra vid stress... frigör endorfiner..hjälper dig att bla bla bla....vilket också kan leda till att du går ned i vikt.."..VAAAAA?

Vadå gå ned i vikt!

DÅ vaknade jag.

Så nu jävlar ska det spikmattas.

Maj Gaad, vad snygg jag kommer att bli.

...och så lite avslappnad på kuppen.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Allting går att säja med mördande reklam, kom och köp konserverad gröt.

Hört den förr?

Maj Gadd! Du är snygg redan nu. Men lite mer avslappnad kanske behövs? ;-)

Kram

Monica sa...

va roligt EWA har en sånn och bitte bus dom pratar bara gott om den !!

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaa! Vi hyr den för hutlöst pris. 15-åringens nacke sägs bli botad fix färdig med en spikmatta :)

✿Ewa sa...

Hahahaha! Men MONA!;)

Widénskan sa...

*asg*
Spikmatta.. fungerar inte det på röksug också? Ge hit den ;-)
Första gången jag är inne på din blogg bllev nyfiken när jag såg att du också har mannen som chef..
*räcker upp handen*
ja med!

Isabelle sa...

Jag har lånat en sån av en kompis. Faktum är att den fungerar! Den botar inget men den lindrar. Fast smalare? Det vetef-n =) Kanske om man ligger riktigt riktigt lääänge.

Anonym sa...

Jag har en kund som själv driver en butik. Hon saluför denna matta. Hon sade att e man riktigt galen lägger man sig på den utan tröja med stor risk att man mår illa.

Skeptisk...

Det blir med nog med dubbla tröjor och den tjockaste vinterjackan om jag ska testa den!

Anonym sa...

Spikmatta har jag haft länge och den är suverän mot min värk..

Jag tror att de menar att man går ner i vikt om man fastnar på piggarna och blir liggandes där rätt länge ;o)

Christina, varför hyr ni den????Kostar ju bara drygt 600 kr på spikmattan.se

Anonym sa...

Spikmatta...låter ungefär som vinterdäck!

Tror inte att man ska ha spikarna uppåt!

Alltså, tror att indier, som ju sägs flyga på mattor, har spikmattor på vintern! För bättre fäste, ungefär som våra vinterdäck!

Vänd på den!

Rekommenderar varma manliga knådande händer med starka fingrar istället!!

Anonym sa...

Yeah! Jag ska köpa en sådan. Fy fan vad snygg jag kommer att vara inför beach 09!

Pangbruden sa...

Spikmatta is da shit! Själv har jag kommit på mig med att t o m lyckats somna på den.. Om jag gått ner i vikt.. njae.. då tror jag mer på fettsugning.

Anonym sa...

Jag har en elektrisk häftpistol du hade kunnat få låna gratis. ;)

Anonym sa...

Hörru, jag tror det är dags för det där coachmejlet. Nu. Strax.

Spikmatta = gå ner i vikt. My Gaaaaad!

Mita sa...

DEN ÄR FANTASTISK! Alla borde prova
Kramiz Mita

Melkers Mamma sa...

Gå ner i vikt verkar vara ett lite bättre argument än "bli punkterad" :)

Malin sa...

Man kan hugga av sig ena benet också...då går man ner i vikt. Men jag vet inte om det är så bra! Tror att spikmatta är ungefär lika skönt.

Gunilla sa...

jag trodde din make var spikmatta nog;)

Kanske skulle man testa en sån där med riktiga spikar, du vet, bara man tror tillräckligt på något så funkar det

Anonym sa...

Maken fick en i julklapp av mig. Helt underbart. Första gången var femton minuters maximal pina, andra gången somnade jag efter fem minuter. Märkligt! Men smal har jag förstås inte blivit ännu...

Anonym sa...

No shit!!??
Viktnedgång, avstressad sure..men hur går det när du dricker vatten..sipprar det inte då? *asg*

John sa...

Haha, du kan inte gå ner i vikt snabbt med hjälp av en spikmatta! Klockrenaste tricket på LÄNGE.