måndag 19 januari 2009

Så är det.

Ajm sårry.

Ajm trött.

6 kommentarer:

Monica sa...

Morr morr

Det finns faktiskt ett liv på bloggen med!!

Anonym sa...

Det är fullt tillåtet!

Anonym sa...

Helt ok!

Januarisvacka kallas det för!

Mänskligt!

Ni skulle bjudit över oss i lördags, för då hade du fortfarande suttit och skattat åt Lasses tokiga galenskaper. Riktiga skrattpiller!

Anonym sa...

Hej! Nu har jag läst alla dina nlägg..Som jag har skrattat..Du har verkligen bra humor..gillar den skarpt.. Tack för en underbar blogg..Kommer följa denna fom nu..
*längtar*

Anonym sa...

men du är ju min underhållning när jag är på jobbet. du får inte vara trött!!! =( ingen rix fm för den funkar inte i våran pucko stad längre å ingen mona... då blir det ju dööö trist här...hoppas du är extra pigg idag!!! =)

Anonym sa...

Nuru monalainen

.....nu har jag bytt profilbild. Lasse tyckte inte jag skulle bytt. Men din röst väger tyngre....hallå vad säger det?!

....skratt, frågan e vad du tycker om den här bilden.