onsdag 21 januari 2009

Projekt.

Minns ni den där Rix FM-tävlingen om Sveriges bästa bloggare i höstas?

Jag hade ju turen att vara en av delfinalisterna. Vi var totalt 20 st utvalda av 5000 bloggar. Mycket roligt även om det inte var en världsavgörande händelse.

Efter tävlingen fick jag en förfrågan om jag ville vara med i ett bokprojekt. En liten anspråkslös historia där alla vi 20 bloggare bidrar med ett gäng sidor innehållande gamla/nya inlägg.

...

Ehh, jag glömde just bort vad poängen med det här inlägget var.

Det var ju kul.

Korkskalle.

6 kommentarer:

Melkers Mamma sa...

Jag röstade på dig. Så hamnade jag här och småmyser åt dina inlägg :)

Kram, Jennie

Anonym sa...

Vet du om man köpa den däringa boken?

Anonym sa...

Det hade vi redan räknat ut...

Frågan är bara "kommer hon att outa vilka inläggen blir på bloggen innan boken kommer ut????"

Man undrar ju, sörru!

Åh, shit.. inser du... va cooolt/snyggt/apläckert det låter... "Mona, inte bara mamma, utan bokförfattarinna oxå"

Monica sa...

ja när kommer den ?
Hat du fått din grei från glcolnet ännu?

MonasUniversum sa...

(Tack Jennie!)

Juppalainen: jag skrev nya inlägg. Alla handlade om dig...haha!

Allvarligt talat, den håller i skrivandets stund på att sättas ihop och skall väl gå i tryck nu i februari.

Och jag lär ju i alla fall ha den i alla våra butiker..

Monica: näe, och igår fick jag reda på att Rix inte ens meddelat att jag var med bland finalisterna. Alla andra var med utom jag. Glocalnet har precis skickat ut bredbanden. Efter tunga klagomål från oss som var med...

Anonym sa...

*Skrattar rått och högt och ljudligt åt ... Glocalnet*. Det är lixom bara att vänja sig. Glocalnet är billigt av en anledning. Och nu säger jag inte det enbart i rollen som Tele2anställd. :-D

Och hur coolt/snyggt/apläckert är det inte att kunna säga "Jupp, inte bara helfläng, utan även en sann inspirationskälla till The great Mona och hennes livsbravader" Fast det vet vi ju alla är en lögn.... Men tufft var det! ;-)