onsdag 14 januari 2009

Man undrar ju.

Minns ni att jag skrev om branden i en av våra butiker? (Orkar inte länka.)

På två dagar eldhärjades butiken två gånger.

Den sista gången lyckades ordningsmakten få tag i förövaren.

Som inte var hemmahörande i detta land.

En stor utredning inleddes. För det var mordbrand.

Det visar sig att denne unge pojkvasker handlade på uppdrag av någon annan.

Närmare bestämt vår konkurrent i området.

Det är möjligt att det går till så här i denne konkurrents ursprungliga hemland, men här gör man fanimej inte sånt.

Jävla idioter.

Imorgon faller domen.

7 kommentarer:

Monica sa...

pöbel!! Som man säger på norska hoppas det blir ett långt straff + ut visning!
Japp!!

Anonym sa...

Men det är ju helt sjukt!!
Hoppas på hårt straff långt från sverige,

Anonym sa...

Dom får väl fan ta seden dit dom kommer.
Det måste ju vi göra...

Anonym sa...

Jag brukar inte dra alla över en kam, men de håller ju ihop så j-la hårt att jag bara kan säga...

*##=¤)¤==!)#!#"¤)=¤#"¤#"=#"¤!¤#)= och perkele*

Melkers Mamma sa...

Men fy fan!

Unknown sa...

Näe, det är ju knappt man tror det är sant!! Det är sånt som inte händer här!
Hoppas på ett rättvist belut i rätten (dvs hårt)

Pangbruden sa...

Pöbel säger jag med och hoppas på ett mycket hårt och långt straff.. era konkurrenter hoppas jag straffas rejält dom med! Uselt!