onsdag 14 januari 2009

Lite strippor kanske?

Pratar lite med olika utställare på mässan.

Samtliga är oroliga för hur det ska gå. Inredningsbranschen är ju inte precis den mest lukrativa bransch att befinna sig i just nu.

Så alla utställare kommer att slåss hårt om kundernas budgeterade inköpslistor.

Jag funderar på om vi ska fixa en stripp-stång och hyra in nån läcker brutta som kan underhålla kunderna i vår monter.

För det är ju själva fan att man själv har passerat bäst-före-datum.

Men så slår det mig att det är mest kvinnor som är inköpare.

Jag kanske har några läckra män, med lite muskler, som håller till här i bloggen?

Är det nån som vill tjäna lite extra stålingar? Monter C09:41 från 09.30 i morgon. Välkommen. Och snygg som fan ska du vara!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Njae...antar att dina kunder är som våra kunder..ööhhmm, med viss reservation sägs detta eftersom jag och Maria ska köpa varor på denna mässa, men de vill väl ha varorna OCH pengarna med sig... som våra kunder så kontentan är:

Vi som köper in på Formex vill ha varorna gratis, ok? Det går väl bra?

Sen kan ni ju även ha ett par flickor av fin familj som stångdansar...och en sån där löjlig tanga-kille med musklerna i bicepsen till damerna.

Ni blir inte rika men omtalade! För att inte tala om hur nöjda era kunder kommer att bli!

MonasUniversum sa...

"Vi som köper in på Formex vill ha varorna gratis, ok?"

Ha ha, minns att vi sitter på två stolar; vi är även inköpare till vår egen butik så hell yes, jag vet vad du menar!!

Men du har fel med att vi inte skulle bli rika. Vi hänger helt enkelt ett skynke runt montern och tar betalt av alla kärringar!! Big business!

Anonym sa...

Hyr in Björn Gustavsson den yngre så lär du få dit tjejer =)

Anonym sa...

Ha, Lasse har lovat att ställa upp iklädd det där löjliga tanga-fillingarna.

Med förbehåll att jag får skriva min logga på hans pille! Fast då kan han ju inte ha tanga på sig. Täääänkte inte på det!

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Ha, Lasse har lovat att ställa upp iklädd det där löjliga tanga-fillingarna.

Med förbehåll att jag får skriva min logga på hans pille! Fast då kan han ju inte ha tanga på sig. Täääänkte inte på det!

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Maria: vem är den där Lasse som har lovat? Hur vet du att loggan får plats på hans pille? Loggan är ju ändå 10 cm bred???

Anonym sa...

Det känns som vi håller på att flippa ur fullständigt!

Åter till ordningen! Vi syns i din monter på fredag!

Det ska bli kul att träffa dig!

Diverselådan! sa...

Varför gå över ån efter vatten? Fråga Mr Universum! Han är ju chef och allt.
Kram!

Pangbruden sa...

Ring Martin Stenmarck:-)

Anonym sa...

Jag fick ett par fina kalsonger i pris av Rosa som vinst i en tävling hon hade för nån månad sen. Jag hade gärna kommit o stångat lite om jag inte jobbat. Fråga Rosa när du ser henne om hur fina d e.

Jag e T, en av Rosas schlagerfjollor.

Gunilla sa...

Jag tror du själv skulle kunna ställa dig vid stången....:)
Det skulle nog dra folk.;)

Peter Barlach sa...

Fan att jag missade det!

Missa inte mitt senaste inlägg. Lova att du ser hela i sinom tid. Det är nyttigt för dig.

http://peterbarlach.blogspot.com/2009/01/peter-hos-malou.html

Kram
Peter

Anonym sa...

Maken då? Han är ju ändå chef och borde ta ett visst ansvar?