lördag 16 augusti 2008

A special day

Idag skall talibanen för första gången ha ett riktigt kalas. Alltså, kalas har hon alltid haft, men aldrig ett med bara en massa barn.

Men givetvis så är det skitväder så jag är tacksam för att jag inte beställde den där megastora hoppborgen.

Istället kör vi Barbietema med en jättelik tårta av en Barbidocka med en kjol av marsipan. Och så har vi beställt hit någon som kommer och gör ansiktsmålning på alla barn. Och så blir det skattjakt. Och lite till.

Så vänner, jag blir lite bissi idag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så roligt! Jag hade prinsesskalas för Nathalie när hon var liten. Gissa om det vimlade av slott, prinsessor, riddare, kronor, prinsesstårtor och annat.. Jättekul! Ha en bra dag och GRATTIS!!!

Isabelle sa...

Åhh... Hon kommer att få en underbar dag! Hoppas mamman också mår bra när dagen är slut ;)

Majsanochmalla sa...

Åhhh... Det kommer att bli superdupertoppen för henne!

Pok

Mallagillabarnkalasbralla

Anonym sa...

ÅH - om jag inte var mitt uppe i packandet så hade jag kommit. Allt för att få äta lite underkjol! ;-)

Monica sa...

va kul att det löset sig hoppas mammsen får en toppen dag ;)
Talibanen vet jag får en toppen dag hehehe

Anonym sa...

Hahaha! Ååå jag kan just nu (när jag sitter och fikar hallonpaj i lugn och ro) se dig fara runt som ett torrt skinn :) Jag vill också ha barnkalas!!