torsdag 28 augusti 2008

Ha, ha, det visste ni inte!

Knallar ut i trädgården för att plocka lite äpplen för dekoration i montern.

Jag brukar aldrig plocka äpplen från mina 8(!) äppelträd. För jag är allergisk.

Det har regnat hela natten.

Jag är nysminkad.

Mm, det är inte så svårt att fatta att jag blir dyngsur. Sen gör jag något, som jag INTE tänker delge er, och det resulterar i att min ena strumpa blir dyngsur.

En strumpa som jag bara var tvungen att ha idag.

Jag kan härmed meddela er att det går jävligt bra att torka en strumpa i mikron!

Nåväl.

Nu kör vi så att det ryker!

Ni får hänga med från mobilen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Strumpan i MIcron,låter vettigt när allt går på tok.

Anonym sa...

När min 15-åring torkade strumpor i micron så började det brinna!

Den var lite knasig ett tag, men sen fungerade den som vanligt :)

Anonym sa...

Hmm... inte tänker delge oss.
Det får ju mig att tro att du kissade på dig och sen torkade strumpan i micron... kan inte komma på något annat du kan ha gjort ... *funderar*

Lee

MonasUniversum sa...

Lee: Ähh fy fan vad äckligt! Näe, det gjorde jag INTE!

Anonym sa...

attans, hade hoppats att det skulle räcka för att du skulle berätta ; )

Lee