måndag 25 augusti 2008

Makens personlighetstest.

Okey. Maken gör personlighetstest. Jag vill nog lägga in ett veto här, och det som INTE stämmer skriver jag med versaler.

PRAKTISKT LAGDA, TRADITIONELLA OCH VÄLORGANISERADE. FYSISKT AKTIVA. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. BESITTER EN KLAR BILD AV HUR SAKER OCH TING SKA VARA. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med GOD ORGANISATIONSFÖRMÅGA. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn.

Tjoff, tjoff, tjoff. Det var inte mycket som stämde där..

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, LÄRARE, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, VÅRDCHEFER, HANDELS- OCH TEKNIKLÄRARE


Ovan yrken i VERSALER skulle vara direkt livsfarliga för omgivningen.

Tro mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snäääääla skicka testet till oss, jag vill se vad din lillebror ska bli när han blir stor,,,mohahahah
/ Erica (tonys erica)

MonasUniversum sa...

Klicka på länken längre ned. Och du, nu ska jag skvallra: du vet väl att han kommer in på ditt konto i datorn, men inte du på hans....ha ha ha..skvallerbyttabingbång!