söndag 24 augusti 2008

Jag gjorde ett test. Vojne, vojne!

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Okey. Fyra jobb går fetbort: förskole- och dagispersonal, ekonomibiträde , affärsinnehavare och trädgårdsmästare. Resten är hugget som stucket.

Tror minsann att det är dags att säga upp sig.

Igen.

Till testet! Som jag snodde av Dubbelörnen...tack!

Och käraste lilla make: var snäll och gör detta test för jag vill se vad du egentligen borde jobba med!

6 kommentarer:

Anonym sa...

*haha* Min första tanke var Mona som dagisfröken - hysteriskt asgarv.

Jag vågar inte göra testet.... vill inte veta vad jag skulle passsa som. Det skulle säkert bli "barbarisk mördare", "saktfärdig pensionär" eller varför inte "tyvärr - testet anser att din arbetskapacitet är lika med noll, så grönsakskolli är nog det enda som skulle passa" ;-)Ibland är det bäst att inte veta sanningen....

Dubbelörn sa...

Tystlåtna... *ooopppss*
Behöver nog inte säga så mycket mer.

Tack för underhållningen igår! Betydligt mycket bättre underhållning o så mycket mer spännande än den vanliga trista lördagstv'n *asg*.

Kramar

Anonym sa...

YES, Mona som präst! Nästan så man skulle vilja gifta sig igen bara för att få ha Sveriges coolaste präst!

Isabelle sa...

Nu har jag också gjort testet :)
Du måste berätta sen vad maken fick för resultat, haha.

Min sambo gjorde testet och våra grafer var exakt spegelvända, nästan läskigt exakt. Snacka om motpoler, kanske därför det funkar så bra ;)

Anonym sa...

Makens test:
Din personlighetstyp:

Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare

Speciellt Goda Medborgare låter fint.

Anonym sa...

Hej Mona,
Läser din blogg varje dag. Förgyller min vardag. Har inte kommenterat så mycket här men ska börja skärpa mig. Jag fick samma resultat som din man på testet. Känner dock inte igen mig. Får nog göra om det