måndag 4 augusti 2008

Pedagogisk lillasyster

I vår familj är det talibanen som i alla lägen, alltid är positiv.

Och när vi rattar ned till Statoil-macken för att köpa Övningskörnings-skylt, så sitter nerverna utanpå tonåringen. Talibanen tröstar med: "det kommer gå jättebra XX!"

Pga av att himlen bestämde sig för att fullkomligt öppna sig, så valde vi en plats närmare hemmet. Det gick så bra så att jag lät tonåringen köra hem. Om än i 10 km/tim. Talibanen stönade i baksätet.

Och på garageuppfarten tog det stopp, det var lite för knöligt så här första gången, så vi bytte plats.

Talibanen säger plötsligt;

"XX, det kommer nog inte gå så bra det här."

Rösta på mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

joda stora J kommer klara sig ,massa övning bara !
Men å andra sidan är talibanen super skö...
Och du har varit på landet ser jag !! *kul*

Anonym sa...

åååå jag trodde du hadde varit där!
Jag kan ej i morgon min musin är här från norge , japp vi er hjemme!! *kram*