torsdag 28 augusti 2008

Hoppsan!


Det är klart att olagligheter kostar! Skit också.

8 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
MonasUniversum sa...

Åhh, den komplimangen blev jag jätteglad för! Tack så mycket!

Monica sa...

å va sura pengar ;)men det kanske var värd det ?

Dubbelörn sa...

Skirv o överklaga o dra till med värsta storyn! Om du visste så många p-böter jag kommit undan p g a min otroliga idérikedom. Jag blev t o m anlitad av grannarna i stan för att hjälpa till med brevskrivning. Även de klarade sig fr böter *asg*.

Kram

Pangbruden sa...

För 150 tkr borde arrangören betala dina böter!!!!

Anonym sa...

Använd din bästa smöra talang! Överklaga!
Inte ska väl du ha en p-bot...!
Osams med han däruppe?

Ge bort den i present, kanske...

Glöm inte att ANDAS och se LE.
Och TÄNK sen allt det där FULA.
Ha en skön helg om du orkar!

F sa...

Hej Mona, jag undrar om du skulle vilja vara så snäll och ta bort den översta kommentaren? Jag skickat den för flera år sedan och det är det första som kommer upp om mitt namn googlas. känns inte så kul. hade varit väldigt snällt om du hade velat föra det. MVH/F

MonasUniversum sa...

F: Fixat!