fredag 29 augusti 2008

"Crea Maria"

Idag kom det in en tjej och presenterade sig som "en som läser min blogg", eller nåt i den stilen.

Bortsett från att jag blev jävligt bajsnödig av nervositet, som jag noggrant såg till att hon inte märkte, så var det nåt bekant med den här tjejen.

Men jag var så imponerad av att hon, en (vad jag trodde) okänd människa, vågade gå in i min monter och säga hej, att jag inte kunde tänka klart.

Nu. Nu kom jag på vem du är!

VARFÖR SA DU INTE ATT DET VAR DUU!? Du måste ju f-n ha vetat att det var jag, Diva, från PappRikas gamla forum!!

Och tack gulliga du för den fina tygskon! Och stort lycka till med Skapa Hobby!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart jag vet att du är du. :) Förlåt att jag förvirrade dig och inte sa att jag är jag. Och nej, det märktes verkligen inte att du var nervös.

MonasUniversum sa...

Jamen nu känner jag mig skitdum! Ber verkligen om ursäkt för att jag inte kopplade.

Men jag var helstirrig, är alltid supernervös när jag träffar människor jag inte känner...