tisdag 26 augusti 2008

Not enough.


Ibland hjälper det inte ens med Louis Vuitton.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Darling, du vet att LV mest bara är väldigt snygga. man har dom på sig till och från, en byter man till bekväma arbetsskor. Jag har nya, kom förbi på torsdag och kolla, dom glittrar väldigt mycket.

Anonym sa...

Du får köra Ecco eller nåt när ingen ser. ;-)

Monica sa...

Eller ta mina fula fobba skor dom är gula det var den styggaste färgen jag hitta hahaha

MonasUniversum sa...

Rosa: men de ÄR bekväma! Eller var. Fattar ingenting. Brukar vara "stensäkra"!

Men jag kommer förbi. Och dreglar lite!

Mimmi: ha ha, mmm, är bergis skönare!

Monica: Alltså. Jag må vara fet men några Foppa-dojer KOMMER JAG ALDRIG att sätta på mig!! Ha ha!

Anonym sa...

Å vet du mer!?? Dom är slitna, du behöver nya. Gamla skor är inte bra för fötterna! Nya skor är du väl värd när du bygger två montrar!!!?? Han vill väl ditt bästa? Jag drar upp imorrn, packar bilen med lite extra stuff och sen kör jag och kollegan. Ses på torsdag om inte tidgare!

MonasUniversum sa...

Rosa: sant, dom är med på varje jävla Formex. Men jag har ett par andra också. Som får vara med på självaste..Fast du har rätt: jag är tamejfan värda ett par nya. Bra att du påminde mig.
Japp, see you on torsdag! Och kör försiktigt för fasen!