lördag 4 september 2010

Utlottningen av Tara-Christinas bok, del 2

Tara-Christina tyckte så synd om alla mina läsare som ställde sig i kö för att få hennes nya bok, så hon bestämde sig för att lotta ut 5 st på sin blogg.

Eftersom jag har en del svartfötter här inne som klagade på mina supersnygga nya stövlar, och fortsatta att bajsa ned dem inne hos henne, så tyckte Christina att hon var skitrolig när hon föreslog att hennes bokvinnare skulle dras ur min ena stövel.

Men då skrivarbönan bor inne i Stockholm city, och hon som äger-årets-snyggast-stövlar, bor i finområdet utanför stan, så blev det svårt att synka det hela.

Sen bestämde Christina även att JAG skulle få dra de som vann, och därmed riskera eventuell hämnd från icke-vinnarna, så var jag smartare med en egen lösning;

Maken har nu, ur min ena snyggstövel dragit 5 vinnare;



Ser ni vad det står på lapparna? Inte det? Well, då får ni kila in till Christina och ta reda på det...hehe!

1 kommentar:

Inna sa...

Tacka maken från mig! Han kan få dra lotter fler gånger =)