söndag 26 september 2010

Bakfull

Jag drack champagne igår. Givetvis. Men inte så att det påverkade mig.

Däremot så har jag för första gången fått uppleva hur det känns att vakna och vara bakfull på..skratt. Jag skrattade så mycket att jag idag har ont i huvudet, magen och i käkarna.

Fatta att hamna på en middag med ett gäng människor, som till det yttre är sjukt stiffa. Ett gäng där samtliga har höga poster inom näringslivet eller departement. Jamen ni fattar ju; människor som inte går på middagar utan sina inneskor i en fin tygpåse. Jag känner ju värdparet mycket väl, men hade inga större förhoppningar om att kvällen skulle bli annat än "trevlig" med dessa andra gäster.

Ujujuj. Snacka om ulvar i fårakläder. Vilka jävla tomtar. My sweet Lord vad man inte ska döma folk på förhand. Det var årets i särklass roligaste kväll, så nu kan jag vara hemma till nyår.

5 kommentarer:

Lennart Pettersson sa...

Vem fan behöver behöver läsa dina gamla blogginlägg för att få ett skratt! Det här var sanslöst roligt!

NinaPX sa...

Hemma till nyår? Vad hände med 15 oktober?

MonasUniversum sa...

Lennart: Nämen, så jävla kul var det ju inte!=)

NinaPX: sant, f´låt..glömde!

MonasUniversum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
IronGirl sa...

Fan vad härligt! Att de "fina" också faktiskt är helt mänskliga!