onsdag 25 februari 2009

Ulrica, my hero!

Knappt 24 timmar har gått och jag har klivit ur min komattack!

Tillbringade hela kvällen igår med att surfa runt på nätet och leta info om en sån där magsäcksoperation. (Och undrade varför det inte gick att komma i kontakt med DrAnnika, därborta i England!)

Nåväl.

Man kan säga att Ulrica räddade mig från att avsluta detta jordeliv.

För hon berättade hur det VERKLIGEN ska gå till när man väger sig.

Girlfriends; titta och lär!



Fy fan vad beröm jag kommer få vid nästa invägning!

6 kommentarer:

Gunilla sa...

Ohhhh jässs.....det är en variant

Suzie sa...

Tänk att det ska vara en kvinna till att komma på det....

Anonym sa...

Hahaha!
Bra tips Tack ;)!
Ewa

DrAnnika sa...

Sisådärja - så brukar jag alltid göra! :)

Skicka mig ett mail på:
a.prestwich(snabela)warwick.ac.uk så kan du få mitt nummer och så om du behöver lite stöttning eller så!

Aj äm ån jår sajd Daaaarling!

Anonym sa...

Great! Den ska jag visa Mannenm han väger sig sjuttioelva gånger om dagen... Visst ser jag smalare ut? Visst gör jag?
Om man gör liksom benhävningar med den borde man få fin rumpa. ;)

Anonym sa...

Den bilden har jag uppsatt på min dörr på jobbet. Den och ett citat från Oscar Wilde "Bara tråkiga människor briljerar på morgoen".