tisdag 10 februari 2009

Facebook. What the fuck!

Alltså.

Jag förstår ingenting av den där jävla skitsidan. Jag blir bara stressad av alla pookningar, eller vad de nu heter.

Och konstiga människor vill bli vänner. Människor jag inte har en aning om. Och nu när jag gick in och skulle ignorera en massa skit, så råkade jag trycka okey på en vänförfrågan.

Som jag aldrig någonsin hört talas om. Och får genast ett tack, för att jag accepterade. Jag går in på hennes sida för att få en eventuell ledtråd till hur vi känner varandra. Bara för att konstatera att hon verkar ha någon form av sociala problem för hon har alla möjliga kändisar i sitt stall av vänner. En sån där som stalkar allt och alla.

Jag vet inte vad jag styrde med när jag lade upp mig där från början. Måste ha fallit för grupptrycket tror jag.

Och inte går det att deleta skitsidan heller.

Satan var irriterad jag blir. Jag vill ha bort fanskapet.

11 kommentarer:

annannadesign sa...

Jag vet - jag var med några månader, men var bara irriterad. Kolla in den här länken:

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=500000000000002&conference=10500000000000174&posting=19500000004604868

Vassego!

Anonym sa...

Hej där,

använd FB som en tidning, gå in på hemsidan ibland och kolla kompisarnas status meddelande. Skirv en kommentar om du har en åsikt (i bet you have, more then one =) och BLI kompis med mig.

Obs man kan ta bort vänner och de märker inget, trust me!
Tjing

Anonym sa...

Ja, jag håller med dig.. Och vilka frågor man ska svara på om man vill ha silvermynt.. Jag undrar allvarligt om skaparna av FB kommit förbi puberteten överhuvudtaget?? Eller så är de sponsrade av Sanningens ögonblick!! Jag fattar inte heller varför jag måste få information om att en kompis kommenterat t ex ett foto hos någon som jag inte har en aning om vem det är.. Vem f-n bryr sig??

Majsanochmalla sa...

Våga vägra FB!

Pok

Mallavägrarbenhårtbralla

Anonym sa...

Om du går in på Inställningar, där uppe till höger på sidan vid Sökrutan, och väljer Avaktivera kontot - då borde du bli av med fanskapet, eller?! :) Om du inte redan har provat, prova!

Unknown sa...

Näe, klart du ska var med på "Fejsan" (som jag har fått lära mig att det heter)
Ser fram emot att få pooka dig :-)

Karina sa...

Går ALDRIG att avregga sig där...sorry.

Men gör som Malin/Frugan säger...bra tips ;)

Mona REUNION säger jag bara...hihi

Kram

Monica sa...

klart det går att deleta ! och vänner kan du absolut ta bort utan att det märks !!!!
Men ge fan i mig !!!

Unknown sa...

man va 17, hur hittar man dig då???

Anonym sa...

Jag är en trogen fb-användare =)
Har kontakt med gamla kompisar, spanar på ungarnas bilder och har kontakt med mina elever. Marknadsför aktiviteter på skolan. fatta vilken bra reklam man kan få på fb.
Men jag ignorerar alla pokningar och inbjudningar till höger och vänster.
Har t o m fått bättre kontakt med släktingar runt om i landet.
Så jag gillar fb, trots att jag var motståndare i början.

Anonym sa...

Äh. koppla av ;) Jag går in en gång i veckan kanske. Ignorerar kategoriskt alla pokes och quiz och tester.
Och om du försvinner därifrån ska jag stalka dig. Forever.