torsdag 26 februari 2009

Kändisskvaller.

Imorse hade vi ett möte med alla våra butikschefer.

När vi ramlar in på caféet, där vi skulle vara, så sitter två kända personer och håller varandra i handen.

Samtliga av oss smålog och nickade bekräftande till varandra.

Själv tänkte jag komma med en bekräftelse på "scoopet" här på bloggen.

Så när jag nu kommer tillbaka till kontoret för att ratta in här och skriva lite, så hamnar jag först på Aftonbladets hemsida.

Niclas Wahlgren bekräftar sitt förhållande till Laila Bagge.

Jag skulle suga purjo som skvallerreporter.

16 kommentarer:

Cissi sa...

Hej Mona,,
Med detta med din vikt. Jag har inte träffat dig eller sett dig, men intrycket av dina ögon skulle jag tro att du var en smal och smärt människa :)

Ha en bra dag.

Monica sa...

WHAAT är det sant ja domkanske passar ihop även om jag gärna skulle hålla henne utanfår whalgren ligan

Karina sa...

He, min gamla pojkvän :)

Anonym sa...

Läskigt. Se min blogg idag.

MonasUniversum sa...

Cissi: jag skulle kunna säga att det finns en anledning till att du bara ser mina ögon....men så är det inte. Dock är det ett faktum att jag är överviktig. Siffrorna är värre än verkligheten dock.

Kan ju säga att jag har passerat storlek 42.

Karina: WHAT?! I mitt förra liv så har jag varit på lite fester hemma hos Wahlgrens ute på Värmdö. Men det var då..

Monica: de är trevligare än du tror!

Pernilla sa...

He he. Du var ju nästan först i alla fall. Nära skjuter ju nästan harar. Eller inte. :)

Anonym sa...

Jag läste nyheten först här hos dig =)
Barasåsattduvet

tack för att vi i landsort får en fläkt från Storstan =)

Anonym sa...

Faktum är att jag visste det.. Jeanettes mamma berättade i m¨åndags men jag beslöt mig för att det inte var värt att skriva om:-) Sen läser inte tillräckligt många min blogg för att det skulle bli ett scoopp.. Men han hade haft sin hand på hennes lår heeela lördagkvällen minsann:-)

Anonym sa...

Det blir att lära sig hur du gör för att mobilblogga.. Fråga bara inte mig hur man gör, jag är en oteknisk idiot.. ;o)

Anonym sa...

Ajja, idag stod jag vid sidan av prins vadhannuheter (och det är inte handennye) vid fiskdisken.
Han är kort. Väldigt kort.

Hans bodygard var mer lång. Liksom.

Karina sa...

Jepp, Mona i mitt förra liv också var det. Och du, ja har också varit på fest där hos Wahlgrens ;)
I ungdomen serru ;)

Mamma blev alldeles till sig när hon en morgon upptäckte vem som låg i min säng...hehe

Kram

Unknown sa...

Å va jag blir sotis på er nu - jag som var sååå in löööv m honom (för typ 20 år sen)

Vill också gå på middag med honom.... :-(

MonasUniversum sa...

Karina: men, vafan, varför sågs vi aldrig? Umgicks iofs med Peter, men det var ju samma sommarfester!

Karina sa...

Det var nog inte under samma tidsperiod...jag var där under tonåren ;)

MonasUniversum sa...

Ahhh, jag var nog runt 20 och framåt!

Karina sa...

Men hallå, är du inte 20 fortfarand...det trodde jag vi var ;)

Kram i massor