lördag 28 februari 2009

Från Christina på Tara

Christina tycker att jag ska ägna mig åt lite andra saker än att gnälla på min snåle make.

Så då gör jag väl det då´ra.

Till vem som helst: varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Osså inget ljug eller hittepå. Varsågod och kopiera;

1. Vad heter du? MONA

2. Ett ord på fyra bokstäver: MAKE

3. Flicknamn: MAGDALENA

4. Pojknamn: MARTIN

5. Yrke: MÖBELSNICKARE

6. Färg: MOROTSRÖD

7. Klädesplagg: MAMELUCKER

8. Mat: MOZZARELLASALLAD

9. Sak i badrummet: MÅNGA HANDDUKAR...

10. Plats/stad: MONACO

11. En orsak till att vara sen: MENSJÄVLAVÄRK

12. Något man inte skriker: MISSFOSTER!

13. Film: MIDNIGHT EXPRESS

14. Något man dricker: MJÖLK

15. Band: MANDO DIAO (ny blir tonåringen impad...för jag har noll koll på musik..)

16. Djur: MUS

17. Gatunamn: MORÄNVÄGEN

18. Bil: MERCEDES

19. Sång: MAMMA MIA

20. Aktivitet med mer än en deltagare: MARATHON

3 kommentarer:

Anonym sa...

en nu gick upp 9 sen la jag mig nu och sovna till 16, nu ska jag hämta kommandoran i högdalen (innebady cup)

Anonym sa...

Det var ju roooligt ju! :-)

Men det finns inte en färgjävel som börjar på J.

Mer än Jävligt-ful-turkos... men är det en färg på riktigt eller "hitte på"??

Jag försökte ialafall.... :-)

Karina sa...

Oj, vad ska det bli på K :)

Kul :)

Moränvägen var enoer sen ;)

Kram