Vadå, har jag sagt att Tele2 skulle koppla in våra telefoner? Big mistake. Att det skulle ta det utlovade 4 dagarna? Mera big mistake.
Nänänä, om vi säger att vi har ringt och sökt den där jävla draken (hon Mona alltså) på företaget, och att vi inte har fått tag i henne, så skjuter vi på det hela ett par veckor.
Jamen så gör vi.
onsdag 15 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
7 kommentarer:
Eller så skiter vi i tele2 och använder ett annat företag? Jag hade aldrig stått ut :/
Tar det aldrig slut?!
Eller så skjuter ni Draken...
Men det är ju JAG som är draken!!
Jag ska byta bolag. Ska bara ta mig igenom lite mässor och omorganisationer först!
Ja, byt för Guds skull!! Vad är det för folk som jobbar inom serviceyrken nu förtiden????
Har en stark misstanke om att Tele 2 kan vara släkt med Comhem som jag hade förut. Deras motto var
Fel på telefon vargod ring xxxxxx
Internet maila oss på xxxxxx
Eller det obligatoriska, det är 57 min väntetid, man kommer äntligen fram och samtalet bryts. För min egen hälsas skull så bytte jag bolag. ALLA mina sympatier till dig bruden.
Jag kontaktade Kundombudsmannen på 3. Då jävlar blev det fart.
Har Tele 2 en sådan?
Skicka en kommentar