fredag 28 november 2008

Tävlingen avgjord.

Ja, jag skulle ju gå vidare med mitt liv men jag blev så irro över att jag gissade fel på vem som skulle vinna. (Givetvis ett grattis till vinnaren!)

Vi är ju ett antal tusental människor som ägnar stor del av vår tid till att blogga och för min del finns det bara en riktigt klart lysande stjärna på denna blogghimmel.

Så härmed förklarar jag denna blogg som Sveriges, i särklass, bästa blogg.

I min värld.

Eller Universum kanske jag ska säga.

Så.

Nu ska jag göra mig bjutifull och gå på tjejmiddag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

håller Mona ;) du är bästa

Anonym sa...

Ärsh... hur uppgjort var det inte? Han var ju tillochmed i studion. Snacka om att inte ha ett liv... bara kunna komma när de busvisslar.

Hade ju du aldrig kunnat... du har ju ett liv. Och en tjejmiddag att gå på. ;-)

Och du har fel! Den där andra bloggen ligger 1½ hästlängd efter din. Så du kan prutta på den, om du bara vill! ;-)

I mitt universum är DU bäst!

Grattis till ..... att du får mig att skratta. Varje dag!

KRAM

Ulrika sa...

Neeeej ..... DU är bäst! Jag tror inte att jag någonsin besökt din blogg utan att få ett uppåttjack av flera dussin asgarv. Sådeså.

Anonym sa...

Du måste ju mena din blogg, Mona, för den är helt klart överlägset BÄST!!

Pernilla sa...

He he. Eller så menade du min. ;) Äsch - tävlingar för bloggar är trams. Vad är väl en bal på slottet? You rock!

Anonym sa...

I mitt universum var bäst, förstås, men jag ligger gärna och guppar bredvid ditt och ropar "hej, granne" emellanåt.

Krams!
CB:t