tisdag 25 november 2008

Tävling på hög nivå.

Med en farbroderlig röst;

"-Säg bara till om du inte förstår så stannar jag. Jag hade också lite svårt att hänga med."

Fråga: Är detta en mening ställd till talibanen 5 år, eller ställd till hustrun, när hustrun skulle se ett avsnitt av Vita Huset med en, just i det avsnittet, komplicerad politisk handling?

Du vinner en cykelpump om du gissar rätt.

Själv visste jag inte om jag skulle skratta eller slå stekpannan i huvudet på honom.

Snacka om att förutsätta att man är idiot!

Fotnot;
Jag förstod ALLT!
Utan att behöva stanna. Och innan jag hinner se avsnittet så erkänner maken att det nu är 3:e gången han tittar på det...no more comments..

7 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jag dööööööör...

Du är bara helt underbaaar... Sitter här o skrattar så jag tappar andan...

Gode gud hjälp...jag kan inte andas!!

Dubbelörn sa...

Sorry, jag kan inte sluta skratta...

Anonym sa...

Moahahahahaha. Tryck ner honom i den nya soffan. Med stekpannan.

Diverselådan! sa...

Men guuu vad snällt att maken din vill förklara handlingen för dig, fast han tycker den är lite svår själv.

Med tanke på Talibanens jag-bestämmer-allt-och-skiter-fullkomligt-i-er-period, så är jag rädd att en sådan kan hålla i sig väldigt länge...

Sign Mamma till tonårsdotter

Malin sa...

Han kanske inte kan tänka utan att prata. Så att om han fick förklara för dig så kanske han själv skulle förstå. Säg åt honom att förklara för Talibanen istället.

Monica sa...

hahaha;)

Pyssla? du hinner ju inte ens träffa mig !!
har du fått på däcken förresten???????

Anonym sa...

Jag vet inte riktigt men män gör så där ibland. Är förstående, allvetande och visa och senare så avslöjas det att i 9 fall av 10 är det rena rama charaden.

Det är antagligen för att testa oss och se om deras egna tillkortakommanden återfinns även hos oss. Men där går de bet varje gång! För vi är ofelbara! Nästan... ;)